Valborg pt. I

2008-04-30
Maha, tretton minuter över tolv är klockan och det här är det första Valborgsinlägget i umgängeskretsen. Satt dock inte uppe och väntade på att klockan skulle passera midnatt om ni nu trodde det. Hade snarare bara vägarna förbi at this very hour. Precis kommit tillbaka till verkligheten efter min lilla stöldturné på Philip's (t.v. på bilden) bilddagbok men jag tror inte att han misstycker allt för starkt om jag skriver hans namn ett par gånger i rad. Deviation. Deviation. Deviation. C'mon människor - kolla på youtube! Såja, där satt den. Ville ha bilden mest för sakens skull, tyckte den var så himla najs.

image18
foto: öh.. typ BLT eller nåt.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild