Underbara första april!

2008-04-01

Today's the day.
Jo, det var väl ungefär var jag behövde säga för min egen del. Men för din del som inte har den blekaste om vad jag sitter och tänker på är det ju lite svårare att hänga med och jag misstänker att detaljer är något du fiskar efter?
Och visst, det kan du väl få då. Idag - precis just idag - är den lyckligaste dagen i mitt liv. Förstår ni om jag säger att det är bättre än att vara sex år gammal och få en ponny?  Jag kan nu ta en titt på mitt vänstra ringfinger och säga -"släng dig i väggen ponnykrake!" och jaa.. plötsligt tändes en lampa? Fetstil tack : Vi har förlovat oss.

Föreställ dig en otroligt vacker guldring som på insidan visar två små hjärtan samt namn och datum
... en lätt touch av "wow, herregud" och vips så har du våra ringar.

 
Jag tänker inte sitta och skriva mer detaljer om detta ikväll, faktiskt. Kommer ändå inte kunna låta bli att prata om det imorgon och skriva mer om det i flera dagar. Istället ska jag bara klä om för att åka och hämta min fästman(!) när har jobbat färdigt och så är det raka vägen hem för att öppna champagne-flaskan. Wish me luck.

Och! Inte att glömma - dagens sista blogg-tanke till söta Isa & Martin för den kommande "första natten" i egna lägenheten! =D  Puss




Postat av: Isa

asså du är ju nog världens sötaste lilla bakelse inuti ett vitt paket med röda sidenband!
hur kom ni överens om denna vacka och fina handling?

2008-04-03 • 14:07:29
URL: http://lillaisas.blogg.se

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild