Typiskt

2008-04-20

Ibland har vi alla sådana dagar när vi är på "rätt" humör och känner att vi verkligen kan och vill skriva saker som vi vet med största sannolikhet kommer att få läsarna av texten att skratta - en sådan dag var det igår och såklart hade jag ändå inte en tanke på att skriva något. Dumt. Istället sitter jag här i min säng denna ljuva sommarliknande morgon och tittar ut genom fönstret och funderar lite över livet. Känns lite som ett totalt nerköp, men jag är nöjd ändå.

I förrgår till igår fick jag träffa Simon för första gången på en halv evighet (fyra omtalade dagar) och det var helt genomtrevligt, om jag får säga det själv - och även om jag inte får det så gjorde jag det just. Han trillar nog in ikväll efter att han och Selma jobbat med projektarbetet. Och nästa lördag ska vi nog se om vi inte kan åka iväg och hitta på någonting, lät så himla mys det han föreslog ;D <3
 
Idag är det, på tal om ingenting, 69 dagar kvar till Spanien.
Inte längtat så mycket sen den första gången jag åkte dit - vilket var några år sen haha.


Ja, men until nästa gång. (=

Ja, det står ju Duquesas hamn - och inte något namn på något fattigt hotell. Vi bor i lägenhet.
image14



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild