Klädtrauma

2008-04-04
Dagens i-landsproblem :) Jag höll ärligt talat på att bryta ihop imorse när jag kom på att jag visst kunde följa med Simon på den där festen imorgon iallafall - men jag insåg att jag alltså inte hade något att klä på mig. Så jag fick helt enkelt be om att få gå en halvtimme tidigare från skolan (det fick jag faktiskt =D) för att åka till Holmsjö. Och där ute i ingenstans kunde jag leka en stund med Krizze och gå igenom allt vad kläder hette för att sedan komma hem med en hel väska full. Jahaja, så nu har jag tagit en paus från allt provandet och suckandet över att det inte blir som jag vill och bestämde mig för att skriva lite här. Kom dock snart på att jag inte hade något att skriva om, men anyway..

Mitt rum ser förresten ut som ett bombnedslag. Det ligger kläder överallt på hela golvet (men jo,det finns faktiskt fri golvyta - promise!) och några väskor ligger också och skräpar eftersom att jag bara kastade dem... jag menar.. strategiskt placerade dem(!) där när jag inte behövde dem längre. Och mitt i detta otroligt organiserade kaos står ett litet provisoriskt bord bestående av en pall och bär upp en samling udda saker. En stor bukett orangea blommor, en fin burk badsalt, en fjärrkontroll, lite småmynt, två påsar té, en tandkräm och en champagneflaska. Dock ingen alvedon eller rosa skruvmejsel, som behövs för att komplettera min samling :)

Måste och berätta för alla att jag fick tillbaka min hemtenta i historia idag. Irena (lärarinnan) sa faktiskt att det var den bästa hemtentamen hon läst! MVG't var självklart och berömmen i kanten var välförtjänt. Kändes rätt bra. :)

Well well, tillbaka till provandet ^^

Postat av: kriiiz

Vafasen, Hoppas du hittar något du vill ha iaf,i tid!
Shiet, värsta bästa kommentaren av din lärare ju! Ge mig dina skills!

2008-04-04 • 21:44:15
URL: http://kriiiz.blogg.se
Postat av: kriiiz

Vafasen, Hoppas du hittar något du vill ha iaf,i tid!
Shiet, värsta bästa kommentaren av din lärare ju! Ge mig dina skills!

2008-04-04 • 21:44:27
URL: http://kriiiz.blogg.se

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild