Inspirera mera!

2008-04-24
Idag satt jag och läste igenom hela Pierre's blogg (http://lelouch.blogg.se <--ett måste för alla er som är romantiska suckers ;D !) och kände mig då så sjukt inspirerad till att skriva något själv. Tyvärr vad det så att det hann gå allt för lång tid mellan själva inspirationstillfället och det tillfälle när min dator behagade visa internet för mig så att jag skulle ha minsta möjlighet att faktiskt skriva. Just därför har jag nu tappat alla ord jag hade tänkt dela med mig av och istället låtit den platsen tas upp av andra ord - betydligt sämre rent kvalitet- och innehållsmässigt. Men så kan det gå. Jag tänker istället ägna mig åt att skriva hans bloggnamn ännu en gång. Ni måste läsa den. Jag har minsann aldrig sett någon skriva så fint om andra människor i hela mitt liv. Lelouch.blogg.se

Det var förresten så att jag hade Nationellt prov i engelska pt. II idag. Also known as prat-biten. Jag fick prata med Anders och jag måste säga att det flöt på väldigt bra. Vi har nämligen väldigt roligt när vi pratar. Och så var det inte fy skam att vara allra sist ändå. Det resulterade ju i en hel lektions sovmorgon och nästan en halvtimmes extra lunch. Som sagt, ingen klagan från min sida. Jag kammade hem mitt mvg, precis som jag hade väntat mig och är därför nöjd med mig själv - även om jag inte kom med någon vidare extraordinary prestation. På tal om saker som ska bli extraordinary.. min bilduppgift. Det är så att jag under fem (ja, fyra å'n halv kvar iaf) veckor ska följa någonting genom att ta kort, som jag sedan samlar i ett fint album eller något liknande en scrapbook. Det jag vill följa kan vara vad som helst. Vad som helst. Typ ett band på turné, en baby, en filminspelning, en handbollsturnering och spelarna.. jaa, återigen - vad som helst. Det enda problemet är att jag efter fyra dagars oavbrutet funderande fortfarande inte har en aning om vad jag vill stalka. Har du några idéer? Skicka en kommentar eller varför inte ett mail. [email protected] . Vore hur snällt som helst! Tacksam.

Nu ska jag ägna resterande timmar på denna ljuva inte-allt-för-varma kväll åt att läsa på om Europa Unionens utvidgning och dess fördelar eftersom att jag ska vara med i en ganska låtsaspolitisk debatt imorgon, som hålls av min Samhällslärare Carl ^^ Nu lät jag allt bra viktig, eller hur? Mohaha.

//Kitty


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild