Fjollboll :)

2008-04-10
Det är mycket du ska se innan du sett vad du ska se för att se det du borde ha sett när du bara såg på annat...

Idag loggade jag in på en sida jag inte varit online på sedan jag gick i åttan och kanske någon gång i början av nian. Där hittade jag diverse citat och bilder som verkade vara från Hedenhös. Just så som den feta stilen säger kom jag plötsligt ihåg att jag sa väldigt ofta under mina filosofiska stunder - vilka inträffade otroligt ofta "förr i tiden". Numer kommer de inte alls lika ofta eftersom att jag känner att jag inte har tid eller ork att bara sitta och känna efter. Mest pga av att det finns så mycket negativt man måste känna först för att komma fram till det där. Och nej, det är inget jag riktigt är på humör för. Jag har tagit itu med en hel del faktiskt och är därför ganska stolt över mig själv. Övervägde förresten att - förutom citatet - ta med ett foto på mig själv från då men kom på att det nog bara är bättre att den lilla fjollan som bilden föreställer förblir gömd och glömd, men så hittade jag en avsminkad och icke-svart-klädd bild på fjollan. Den föreställer både Fjollan och Fjollans-lillebror#2 så tja, den kunde väl få vara med om den nu ville det.

Bara det att den gav henne sommarsaknad. En fruktansvärd sådan. Men snart (!) är det faktiskt sommar och även om allting (i grova ord) förstörs när sommaren väl är över så kommer det ändå att bli den bästa sommaren jag någonsin varit med om. Vi ska till Spanien som vanligt såklart. (En gång på sommaren och en på höstlovet - as usual) Men denna gången ska min älskling följa med. Simon<3 kommer helt klart att förgylla Duquesa's allt för söndertittade skyltfönster och inlärda menyer för min del. Åh, jag älskar dig så mycket att jag nästan blir knäpp ^^ (-are än vad jag redan är). Men men, bilden var det ja.


OCH VAR?! VAR?! ÄR MINA SOLGLASÖGON? HITTELÖN PÅ 500:- TILL DEN SOM HITTAR DOM!

image11


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild