Overload

2011-05-11


Vad i helvete?

Ska man lära sig allt det här?!

Må så ske! Jag ska viga varenda vaken sekund till att nöta in den här jättesamlingen böcker i huvudet. Aldrig i mitt lilla mänskliga liv att jag fyller 20 innan jag har tagit körkort! Jag måste erkänna att chansen är oroväckande överhängande, för jag är väldigt lat, bekväm, trög och en hel del annat också för den delen. Men nu, denna gången, nu ska det gå. Jag ska ställa in mig på att allting kommer att bli prima paprika och så har jag snart kortet som i en liten ask. Eller plånbok.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild