Soffelisoffa

2011-02-11
I haz a sofa

Eller snart iallafall. Nu på söndag så kör vi en liten runda med släpet för att hämta den. En tjusig liten 3-sitsare så att jag äntligen kan sitta bredvid my man när vi spelar eller kollar på film istället för att sitta två kilometer bort i en fotölj.  Den är svart, men TG-klädseln-är-avtagbar för jag vill ha den i grått.



Blir en liten tur till Karlshamn med släp, så hoppas på fint väder. Så himla tråkigt annars. Hur som haver, idag är det äntligen fredag och den här kvällen ska spenderas hos John under kodnamn "Chillkväll". Imorgon däremot blir det först frisören eftersom att det är dags att förklara krig mot mitt hår. Efter det middag hos kärlekens farmor och farfar för att fira en styck födelsedag. Söndag, som sagt, Karlshamn och efter det blir det kanske till och med lite fint fikabesök. Håller tummarna.

Nu ska jag planera litegrann och googla ihjäl mig.

505


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild