16 februari

2011-02-16
Häromdagen var det Alla Hjärtans Dag och minsann, var det mysigt? It sure was.

Igår fick jag hjärtans-presenten av min älskling och han sa att det skulle vara en liten liten grej. Det var bara typ de snyggaste stövlarna jag sett, någonsin, och nu har jag dom på fötterna. Så fantastiskt söt är han! Jag älskar skor och det är ingen hemlighet. Man kan helt enkelt inte ha för många par i garderoben.

Idag var det meningen att jag skulle vara lite extra housewife:ig och laga en tjusig middag till min karl men, också utan överraskningar, slutar det med att han kommer få laga mat. Jag kan stå för efterrätten. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Jag är kulinariskt efterbliven. Fråga inte vad det blir för efterrätt bara, så kan jag låtsas att det är någon sjukt komplicerad parfaît.

I skrivande stund är det 93 minuter kvar tills jag slutar och får gå hem... eller iallafall till Hemköp. What to do, what to do?


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild