Ny design

2011-04-20

Jo, jag börjar bli ganska nöjd med den nya designen nu. Det ska såklart till en header, men jag börjar få ont i nacken av att sitta vid datorn så det får nog vänta lite. Iallafall ett par timmar, och så får vi väl se om inspirationen har infunnit sig också.

Nu är det ca två timmar kvar tills jag slutar och får gå hem. Jag har varit så himla förvirrad den här veckan för jag började måndagen med att säga "det är ju som att det redan är tisdag!" eftersom att man är ledig på långfredagen. Efter att jag sagt det ett antal gånger fick jag riktigt svårt för att hålla isär dagarna. De verkliga dagarna vill säga. Så idag är det onsdag, men samtidigt är det "torsdag". Så imorgon är det alltså "fredag". Okej, det låter inte så svårt att hålla i huvudet, men när man vaknar på morgonen och är blixterinställd på att det är sista dagen på jobbet och så visar det sig att det är en dag till, då blir man besviken.

Nej, nu måste jag se till att göra det mesta av tiden innan jag ska gå hem. En hel hög med saker kvar att göra!



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild