Vuxenpoäng

2010-09-24
Jag har en sån där bad skin day dag. Vill bara dränka mig i typ... Mary Kay och sen gå hem, äta mat, sova och gömma mig lite från världen.

Skrapar ihop fler vuxenpoäng idag genom att fixa elavtal på eget bevåg. Det är ju minst 25 poäng bara där. Sen ska första hyran betalas, där har vi ungefär 5 poäng till. Hade ni sett min inköpslista som jag förberett (+2 poäng för förberedelse av lista!) till IKEA så hade jag fått ännu fler poäng. Det är vuxenpoäng på många saker, typ att äga en egen osthyvel, att ha ett ICA-/MedMera kort. Själv har jag ett par pensionärspoäng eftersom att jag har ett Hälsokraft-kort.

Vi ska se vad jag skrapar ihop om man kollar på vilka kort jag har i plånboken idag.
Club Nilson Group +3
Hallbergs Guld Klubbkort +5
The Body Shop Medlemskort +2
Kicks Club +/-0 hehe
Maestro -2 (borde skaffa VISA)
Busskort +/-0
Bibliotekskort +2
Patientbricka +/-0
IKEA Family Kort +10
Donationskort +10
Kompetenskort för HLR +10
SUMMA: 40

Jag byter mina kort efter vad jag gör i veckorna så mina poäng varierar nog lite.

Dagens slutgiltiga vuxenpoäng kommer av att jag inte vill gå ut och festa med de andra, jag vill hem och sova tidigt - för att jag kan.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild