Cook for the Cure

2010-09-28
Jag älskar prylar, som om det har undgått någon. Framförallt prylar som kommer i roliga färger. Om de samtidigt är bra för någonting så öppnar jag gladeligen plånboken (stackaren) och travar sedan hemåt med mitt nyförvärv. Prylarna som fångat mitt intresse just nu hör oftast hemma i köket, speciellt eftersom att jag bara är dagar ifrån att faktiskt ha ett eget kök! Finally. En liten stunds slött googlande och titta vad jag hitta'!



»Kitchen Aid« har det där klassiska utseendet på sina produkter. Men färgerna är långt ifrån det där vanliga, tråkiga. Just de här produkterna finns i hela 25 olika färger och nyanser! Nu blir det ju visserligen mer klassiskt färgade prylar i vår lägenhet - mest för att hjärtat har dille på rött... och man klarar bara av så mycket rött. Hade jag fått bestämma själv däremot vet man aldrig vart jag skulle hamnat.

Är nämligen lite förälskad i deras Rosa Bandet-serie. Cook for the Cure heter den och är absolut sockersöt. Att göra cupcakes med de här godingarna? Yes please.

Postat av: Amandusmaja

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-12-05 • 11:12:13
URL: http://amandusmaja.blogmakale.com

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild