Soffa vs PS3

2010-09-23
Jag har slitit och jag har kämpat, men det börjar likna något nu, tycker jag allt! Håller ni inte med?

Kanske inte pro-designen 3.0 men jag är lite för lat för att vara seriös idag faktiskt. Fullt med saker som går fel på jobbet idag och jag hara bara tålamod för att orka med hälften av det.

Vidare till roligare nyheter!
Jag ska hämta nycklarna till lägenheten på fredag (ja, inte imorgon då utan nästa fredag)! Fast då är älsk fortfarande i Turkiet, av alla ställen, så jag kan inte börja fixa och dona fastän jag knappt kan bärga mig som det är. Ska tvinga honom till IKEA så fort han kommer hem. Fast det blir inte det i Kalmar, även om det är närmst. Nej, jag vill till Malmö så att jag kan skutta in på Bolagret och Designtorget när jag ändå är där. Han får väl en extra korv med bröd om han tycker det är tråkigt. Men jag tror nog ändå att han kommer tycka det är ganska kul.

Har dock en oändligt lång inköpslista. Snokat runt lite i mammas och pappas kök för att se hur många de där grejerna är som man inte vet att man behöver förrän man faktiskt står där - utan. Tyvärr är det ju så att de prylarna man helst vill ha är onödigast i Sverige. Och en soffa. Jag vill ha en soffa. Hade Rydell fått välja hade det blivit ett Playstation 3 istället.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild