Pyssel

2010-09-29

Jag har suttit i nästan två timmar idag och bara pysslat. På arbetstid. För att jag blev tillsagd att göra det! Älskar pyssel överhuvudtaget så den här dagen är det inget fel på minsann (förutom att det är kallt och jag var tvungen att släpa fram vinterkläderna för att inte dö på väg till jobbet). Har alltså suttit och skapat jättefina inbjudningar till julbord och pyntat kuvert etc etc. Hur mysigt som helst, även om julen gärna får dröja litegranna ännu. Trots allt inte ens oktober ännu.

Men ja, jag blev ju klar nu så jag återgick till dagdrömmandet och funderingarna kring stundande IKEA-tripp. Vi har ju ett barkök i lägenheten så barstolar känns liksom som ett måste. Men jag vill ha något väldigt enkelt. Och helst utan ryggstöd så att det inte ser för mycket ut - det är trots allt väldigt litet. Tänkte mig något sånt här:


Inte helt i enlighet med verkligheten + mina Paint-skills är obefintliga. Men ändå.

Barstolarna heter »Julius« och kommer från IKEA.


Postat av: Louise

Dom var skitsnygga, och alldelses lagom :D

2010-10-06 • 13:39:05

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild