Ouch

2010-09-28
God morgon, god morgon, god morgon!

Jag var död > drack kaffe > blev hyper
Det kommer antagligen snart gå över och jag kommer att hamna i någon slags koma. Får väl njuta av det så länge det varar då.

Har precis gjort något som är helt omöjligt att njuta av, nämligen betalat räkningar för åtskilliga tusenlappar. Det är hyra och det är foton och det är gamla datorer och det är... ja, gud vet vad. Mycket skit var det iallafall. Blir alltid lika deppig när jag ser kontobalansen sjunka som en sten i lättmjölk. Mina planer på att tröstshoppa för att jag är ensam nu när hjärtat är i Turkiet, föll ganska platt. Ingen shopping what so eveeeer!

När jag ska trösta mig själv så köper jag alltså skor, vilket verkligen märks nu. Över 50 par skor som jag faktiskt använder. Men eftersom att det var stört omöjligt att ta med sig alla skorna i flytten så fick jag helt enkelt sortera ut 20 par (!) som inte får följa med. Inte så att de stannar hos mamma och pappa i Hässlegården, nej nej. Sånt "skräp" vill de inte ha liggandes. De åker raka vägen till Erikshjälpen. Hoppas att de får ett bra liv efter detta :( 



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild