Kabeljakt

2010-09-06

Det är måndag igen och jag hoppas på att den här veckan passerar lika fort som den förra. Jag älskar helg av hela mitt hjärta. Och jag är fortfarande inte van vid att inte börja 10.00 eller senare, fem dagar i veckan. Det går lätt att vänja sig vid det. Studenttider<3 Men idag började älsklingen vid 08.00 så han körde mig till jobbet, tackar tackar. Så skönt när man inte behöver ta bussen en timme tidigare än vad man känner är acceptabelt för att trängas med pensionärer och skolungar med gigantiska ryggsäckar fyllda med gud vet vad. Sten.

Fick min nya switch till datorerna här på jobbet idag! Men såklart är datorgeniet i Oslo till onsdag. Big deal, tänkte jag. Det är väl inga problem alls med att koppla in en sådan? Och det hade det inte varit heller om det inte varit för att en måttligt begåvad mupp tyckt att originalkablarna inte var värda att spara. Så här sitter man med mus och tangentbord som inte går att koppa in för att ingångarna är runda. Yay. Anyways, behöver två set kablar för att datorerna inte är kompatibla annars. Eller kompatabla, som Someone säger.


- Jag just nu



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild