Flyttlådor

2010-09-27
Jag har spenderat helgen med att packa, packa och åter packa. I lördags packade vi ner alla Rydells tillhörigheter i kanske... tre bananlådor och en större kartong. Själv har jag fyllt säkert åtta flyttlådor, plus att jag har tre kartonger till med våra gemensamma saker och en sjuhelsikes massa papperskassar. Nämnde jag att jag inte är klar ännu? Jag har nog en låda och två papperskassar kvar, utspritt över golvet, att packa. Minst.

Är sjukt trött idag, har nästan inte kunnat sova alls inatt. Rydell är i Turkiet och jag är liksom inte van vid att sova ensam. Sängen känns så oändligt stor och tom. På 7-8 månader har vi inte sovit utan varandra mer än kanske en, max två nätter åt gången. Gud, vilket klängigt par, tänker kanske någon där ute på andra sidan skärmen och ja. Ja, vi är ganska klängiga faktiskt. Men vi vill ha det så.

Ska bli så skönt när han väl kommer hem igen! ♥ Längtar verkligen. Lite roligt är det att när han åkte till Turkiet bodde han i Rödeby, när han landar igen bor vi i stan.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild