En sällsynt dag

2010-09-21
Igår var en sanslöst bra dag.

Morgonen inleddes med sovmorgon och skjuts till jobbet. Förmiddagen fortsatte med telefonsamtal som säger att vi fick lägenheten vi ville ha. Eftermiddagen spenderades med mami på 1344 där vi åt varsin kycklingpaj innan vi gick till Mary Kay-träffen vi skulle på. Hade så himla roligt. Blev väldigt sugen på det i största allmänhet. Ren och skär tur (!) att jag inte beställde någonting. Priserna är rätt vräkiga, men hallå.. det är faktiskt värt det. Naturligtvis kommer jag att beställa något efter nästa löning. Nom nom nom.

Signed up för en prenumeration på Plaza Interiör idag, när jag ändå var igång. Jag älskar den tidningen. Kan bläddra i den i timmar. En av märklarbyråerna här på jobbet brukade prenumerera på den, dubbla nummer, så jag fick alltid en av dom. Det var en sån lifesaver under långsamma dagar. Blir så sugen och inspirerad. En sak vet jag säkert, när jag väl bor i villa kommer den vara en praktexemplar.

Teorilektion på körskolan idag. Måttligt roligt. Men när jag kommer hem efteråt så kommer finaste älsklingen att göra min absoluta favorit-pastagratäng och det kan man faktiskt inte klaga på. Tror till och med att jag ska ta med mig något att anteckna på/med för att få lite vuxenpoäng och då kanske även dessert ikväll? Ett förslag som helt klart ska framföras.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild