The Vampire Diaries - SPOILER

2010-06-09
Jag har följt The Vampire Diaries sen innan det gick på svensk tv och nu har det äntligen gått så pass många avsnitt här hemma att det nästan är oundvikligt att folk vet vad man pratar om när man säger namn som Stefan, Damon och Elena. Så här följer lite rant om just detta.

Jag har suttit och lite halvt om halvt i hemlighet, på senare tid, att det ska bli Damon och Elena! I säsongsfinalen ser man iallafall att det händer någonting! Dansen på Miss Mystic Falls-kröningen och inte minst kyssen på verandan! Otur som fan att det var Katherine och inte Elena -.-'' Min besvikelse var total! Jag menar, en scen med en enda platonisk kram eller beröring mellan Damon och Elena är tiotusenfalt så laddad som scenen då Stefan och Elena hade sex med varanda för första gången - lame.

Suttit och slösurfat på ämnet ett tag och insett att jag verkligen är långt ifrån den enda som tycker så. En sisådär 90% verkar tycka som jag.

Elena ♥ Damon - go go!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild