Stegräknare

2010-06-21
Man skulle ju kunna tro att receptionistens jobb går ut på att sitta still hela dagarna. Jag vägrade hålla med om detta då jag springer runt som ett skållat troll och gör både det enda och det andra. Därför satte jag idag på mig en stegräknare för att se just hur mycket jag faktiskt springer omkring.

Jag börjar jobba klockan 8.00. Klockan är nu 9.30 och stegräknaren står redan på 1977 steg. Ska blir spännande att se vad den står på vid lunchtid! Och inte minst vad den visar på fredag klockan 17.00 när jag slutar för veckan. Jag kommer att uppdatera det här flera gånger idag för att skriva in vad stegräknaren står på.

08.00 - Arbetsdagen börjar
09.30 - 1977 steg
11.00 - 2348 steg
13.15 - 3106 steg
15.30 - 4155 steg
16.30 - 5440 steg
17.00 - Arbetsdagen slutar - återkommer med antal steg ;D


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild