Så jäkla sjuk helt enkelt

2010-06-20
Som rubriken avslöjar är jag helt enkelt jäkligt sjuk och det har jag varit större delen av veckan men jag har bitit ihop och gått till jobbet iallafall. Men så fort helgen kom så slappnade man av och fredagskvällen var helt förskräcklig. Tappade rösten helt och fullkomligt den kvällen och den förblev helt borta throughout hela lördagen också. Först nu på söndagsförmiddagen har jag lyckats få ur mig lite pip som kan liknas vid ord. Stod helt på mute.

Baby försvann på jobb as usual fastän det egentligen var hans lediga dag - hatar när det händer. Får ta mig ett seriöst snack med chefen sen. Hann iallafall trycka i honom en pampig frukost på sängen innan överraskningsjobbet hoppade på honom. Tur det!

Ska städa lite tills han kommer hem. 20e juni och jag är iklädd megahalsduken á la Istiden i Februari-10 och håller på att dö. Men jag dör nog på minst femton andra sätt om älsk kommer hem och han ser att jag har tagit av den. "Varmt är bra när man är sjuk."   Jaajaa.. Tur för dig att du är söt <3

PS. Olas Overdrive är nice.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild