Needed: Fluffiga tofflor

2010-06-10
Fryser tårna av mig hos baby, som vanligt. Källarbarn.

Han kommer hem om ungefär en timme - jag håller mig mest lite ur vägen nu när alla stressar runt som yra höns inför morgondagen. Mental note: köp varma fluffiga tofflor... brrr. Har lämnat lite kläder här nu, vilket verkligen var på tiden eftersom att jag alltid släpar allting fram och tillbaka. Nu återstår bara att köpa a new pair of everything.

50 minuter - nedräkningen har börjat.

För att få tiden att gå ska jag sätta mig och kolla på när folk nördar sig och spelar Assassin's Creed.

Postat av: Ailonatasha

Incredible site!

2011-01-26 • 16:15:07
URL: http://ailonatasha.blogetty.com

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild