Livet flyter på

2010-06-10
Papprena är påskrivna och jag är nu officiellt heltidsanställd som receptionist på Tyska Bryggaregården. Awesomeness. Lite nervös är jag allt, men om man ska tro min partiska mamma så kommer allting att gå lysande. Hoppas att hon har rätt bara.

Imorgon är det studenten! Har inte riktigt fattat det ännu. Det känns helt... otroligt helt enkelt. Äntligen min tur att gå ut på trappan. Frågan är väl mest hur det kommer att gå med den där studentsången? Hurra! Nej, naglarna målar inte sig själva! Måste bli klar innan jag åker ut till Lina en sväng. Business business.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild