KISS - bilder från konserten

2010-06-15
Jag lovade lite bilder, men jag tyvärr är jag otroligt lat och orkade inte sitta och lägga över massor med bilder.


Jag och min bror har såna galna happyfaces ibland...


... men plötsligt händer det - och så kommer crazy face fram.


Efter Casablanca och Mustasch kom de äntligen upp på scen!


Gene Simmons åker upp i luften


Lite risig bild. Paul Stanley sjunger I was made for loving you. Jag stod... närmast faktiskt.


Eric Singer åker upp i luften omgiven av elden som säkerligen hettade många meter bakom oss.
Tyvärr ingen bild på varken honom när han sjunger Beth eller på publiken med alla tändare.


Sista bilden jag orkar ladda upp, folks. En oförglömlig kväll, milt sagt.

Postat av: Linh

Wooo! Looks like you had fun :3 ALthough I don't understand everything you blogged, they say a picture is worth a thousand words, and I believe your 7000 word blog was pretty awesome already :)

2010-06-16 • 11:14:37
Postat av: Kitty

You should see my other ~20.000 word entries then. And you get +5 PoA for commenting ;D

2010-06-16 • 11:19:15
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild