Hemma-hemma

2010-06-05
God tio-i-nio alla som är uppe och far!

Jag har redan varit uppe ganska länge utan någon direkt märkbar anledning. Blev rastlös och ville inte väcka Rydell då han skulle jobba sen (eller nu faktiskt) så jag gosade upp mig i en fotölj med en mysig filt och spelade Sims 3 en stund. Tack så jäkla mycket, Hedda...! :P När jag väl börjar så kan jag utan större svårigheter slösa bort en hel dag på det viset utan att ens tänka på det. Det gör inget, idag är ändå en sådan dag när jag inte har något bättre för mig på långa vägar. Blev faktiskt sugen på att gå ut och gå en runda i solen men... jag kom på att jag har ganska så fel skor för det. De övriga 50 paren skor har jag hemma-hemma och inte här.

Hässlegården heter hemma-hemma efter att mamma frågat om jag var hemma eller hemma-hemma. Jag svarade att jag var hemma eftersom att jag var hos Rydell och jag praktiskt taget bor här också o.o'' Halva veckan på vart ställe liksom - sambolight :D

Hade en vardagspresent att ge bort till min älskling igår - en pansarlänk i silver med graverad bricka på. Jag ska ta ett kort senare, när tillfälle ges, och lägga upp! I promise.

Nu ropar Simmarna på mig - eller så pratar de om fisk... har fortfarande lite svårt för språket.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild