Sängbloggning

2010-02-04

Godmorgon,
Som titeln säger är det sängbloggning som gäller för stunden. I'm in for ännu en dag av hårt arbete vilket inte är helt fantastiskt, men det måste göras. Gjort lite framsteg ändå och högen är iallafall ett par millimeter mindre (vilket i papper räknat är en del ändå).

De här dagarna har jag inte ställt klockan på någon speciell tid, men jag tycks vakna runt niotiden iallafall. Jag älskar känslan av att vakna och vara pigg - utan det där momentet där man måste tvinga sig själv till att se pigg ut i spegeln först. Glömde visserligen att stänga av alarmet tidigare i veckan och blev väckt både klockan sju och åtta utan någon direkt anledning. Och direkt på med stressmasken! Skojja min dojja att det tog mig ett tag innan jag fattade att jag inte behövt gå upp precis då ändå.

Händer det något spännande lovar jag att dela med mig av det, men det är inte så troligt efterso matt det idag är svenska och engelska som står på schemat. Go Kitty, go!



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild