Så det gick allt hem (:

2010-02-12
Jaså, det säger ni folket? Ni tyckte minsann om när jag lekte i Photoshop. Kanske något man ska fortsätta med då? (: Blev lite sugen på att göra en till nu bara för att ni alla var så söta :D

Och förresten...

Jag älskar när folk kommenterar mina inlägg, bilder etc. Men kan ni som inte har något liv och tycker om att skriva att man är en fitta, korkad bitch, idiot, slampa, slyna, billig, trash eller bara något annat ord (som egentligen bara visar vilket slags ordförråd ni har) bara lägga ner er verksamhet?

Om ni har något att säga, eller bara kalla mig, så gör det face to face. Vem är så feg att man måste dölja sig bakom ett anonymt namn? Står du för att du tycker att jag är något av det du skriver, ja men säg det då. De här fasonerna är ju bara löjliga och börjar gå mig på nerverna. Det är inte så att du måste besöka min blogg. Låt bli då om det hela min personlighet stör dig.

Puss.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild