Nyhetskvinnan & TP-mannen

2010-02-21
Men snälla, säg att ni skojar?

Sitter på Spotify som vanligt dagarna i ända... men vad hör jag?

Någon urdum reklam om Nyhetskvinnan följt av reklamen om TP-Mannen!?

De flesta Spotifyreklamer är sega och det brukar inte göra något om de är lite dumma, fåniga, pinsamma, fula, yada yada osv. Men det gör något om de handlar om skolan man går på o.o'' Kan sträcka mig till att tycka att TP-mannen som räddar världen från totalt datorhaveri var lite kul, men Nyhetskvinnan..?? Nej. Boo.

Men herregud...?

Jag dog lite inombords.

Det är okej om reklamer är så pass dumma eller konstiga att de faktiskt övergår till roliga. Men det här var ju bara sorligt. Faktum är att det är lika Not cool som Jägermeisterreklamens Före-klipp.

Åååh!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild