Jubileum

2010-02-03
Den här månaden fyller min lilla blogg 2 hela år. Jag vet inte vad det blir i blogg-jubileum dock. Fickludd kanske? Nej, det var nog ett halvår. Låt oss säga att jag kommit upp i något plastigt iallafall.

Hela den här veckan (det som har gått av den dvs) har jag varit supersugen på att gå på bio! Jag vet dock inte varför eller vilken film det skulle vara i så fall. Funderade lite över vad man ibland ser vissa människor ha med sig in på biografen! Vissa "smugglar" in en tvålitare cola - mycket diskret. Andra har med sig en burk Keso (!?) och en tredje person har en hel kladdkaka ;D Inga namn nämnda people.

Åh, vad jag blir knäpp på folket som envisas med att ha godis eller annat som prasslar överjordiskt mycket! Hårda karameller med galet prassligt papper (det står på påsen: extra prassel, exemplariskt för biograf). Eller varför inte folk med chips på påse då? De är ju också charmiga. Vem vill inte slänga ett och annat popcorn i huvudet på dom?

Vad brukar du ha med dig på bio?

Postat av: Stoffe

Ja eftersom att jag antar att det är mig du refererar till som personen med en hel kladdkaka så anser jag att jag inte behöver berätta vad jag har med mig... ;D

2010-02-08 • 10:13:47
Postat av: Kitty

Kladdkaka är antagligen din signaturrätt ;D

2010-02-08 • 12:00:00
URL: http://thekittykatt.blogg.se/
Postat av: Simon

Är det något fel på att ha med sig keso? :( jag gillar keso :)

2010-02-12 • 08:46:06

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild