En fitta som jag

2010-02-10
DAGENS LÄSARFRÅGA:



Nämen, va kul att du frågar! Jag har nämligen länge funderat på när någon ska genomskåda mig.

Först och främst så måste jag för er icke belästa informera om att jag alltså är en våt träskmark.

Det var alltså så att jag ringde hans mamma och hotade henne till livet om hon inte lade in ett gott ord för mig. Hon hörde dock fel på mitt namn och talade istället väl om en Bitte. (Bitte vs. Kitty.. jag kanske läspar?)

Skickade tull och maffia samt tonvis av brev skrivna med utklippta tidningsbokstäver och stalkade honom tills han skulle ge med sig. Men han var psykiskt starkare än vad jag räknat med. Men då fick jag en briljant idé!

Jag kidnappade hans yngste bror á la Fabian Bengtsson där jag spärrade in honom i en ljudisolerad trälåda, men här är tricket! Istället för att begära fem miljoner kronor så begärde jag ett livslångt kontrakt på att han skulle vilja vara tillsammans med mig. Han hade alltså inget val och på den vägen är det.

Eller så är det bara så att han inte är en lobotomerad sengångare likt någon som lämnar en anonym kommentar med en onödig sammansättning ord.

Puss.

Postat av: Crazy kenny

Right on Kitty ;D haha ;D bra svar på tal den idiot jävlen fick ;)

2010-02-16 • 02:17:50

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild