2007 - Where are you?

2010-02-13
Träffade en gammal kompis idag och det verkligen superroligt! Fika på 3G och lite nostalgiprat. Ämnet 2007 kom upp. Det fick mig att tänka tillbaka till år 2007, vad gjorde jag då? Jo, jag filmade det här. Sångaren är inte direkt någon jag umgås med längre, alls. Men det var roligt att hitta ändå - och jag skulle antagligen bli dödad om jag la ut den andra videon jag hittade i samma mapp.

Setting: Eriks källare (gitarrsolon i mitt rum)
Medverkande: Johan Sundahl samt en snutt långhårig Erik på en skabbig madrass.
Kamera: Fantastiskt bra mobilkamera
Kamera-ansvarig: Kitty
Produktionsår: 2007
Tack till: Youtube för att de ens står ut med sån här skit




Tiden går fort när man har roligt. Det känns verkligen som om de här åren bara har sprungit iväg! Tur att man har lite bilder, videos och minnen kvar från den tiden iallafall.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild