Valborg

2010-04-30

Dags för Valborg i år igen då alltså, men för en gångs skull har jag något planerat istället för att faktiskt svara på de där smsen man får sent på kvällen av folk som säger "wow, du måååste komma hit!". Inte för att jag har någon riktig koll på vart det är jag ska, det har jag överlåtit till min kära pojkvän som för en gångs skull verkar ha koll på läget. But then again, brukar de inte ha koll när det är öl och grill på listan?

Det blir visserligen en ganska lugn valborg för mig för jag har inte mått så super i veckan.

Nej, ska kämpa vidare med min volumemaster och slå ner allt vad dålig hårdag heter!

Wii



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild