Psykopatgåtan !

2010-04-01
Fint, jag är en psykopat.

Det finns en gåta framtagen av Psykologer som jag kommer att skriva här nedan. Den är alltså framtagen för att se om du tänker som en psykopat. Jag läste gåtan och svaret tedde sig helt självklart i mina ögon. Vilket.. antagligen inte är så bra.

Svaret på gåtan finns längre ner - upp och ner förstås som alla störiga människor skriver det bak på mjölkförpackningar och sånt. Anyways.

Gåtan:
Det var en gång en man vars far hade dött. På begravningen träffade han en kvinna som han pratade lite med och han blev genast intresserad av kvinnan. De bestämde att de skulle träffas på parkeringen efter begravningen. Mannen gick dit och väntade på kvinnan, men hon kom aldrig. Han vart djupt deprimerad, han hade nämligen glömt fråga efter hennes nummer. Två veckor senare mördade han sin mor... varför?








Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild