Påskmiddag

2010-04-04
Var på Påskmiddag hos älsklingens farmor och farfar. Det var riktigt trevligt måste jag säga! Minst tre ton supergod mat, cider med persiko-vaniljsmak (hmm..?), pyttesmå stolar och så fick jag en jättesöt påskkyckling :D Idag har jag haft ett galet långt filmmaraton i sängen och än så länge finns inga planer på att gå upp. Tja, undantaget när jag blivit tvingad att gå upp och äta eftersom att jag säkerligen blir dödad om jag låter bli.

Bjuder på lite snygga mobilbilder från igår! Det existerar fler undersköna bilder på mig, men de kommer när den andra modellen på bilderna lyckats klura ut hur hennes mobil fungerar xD Go go !


Myees.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild