Mobilkaos

2010-04-02

God morgon/förmiddag - vad man nu vill kalla det.

Igår fick min mobil fnatt och gjorde livet jobbigt för mig. Den valde nämligen att radera alla kontakter efter bokstaven K och alla kontakter som kommer innan dess i listan fick heta samma saker. Så nu har jag tillexempel tre Adamar följt av två Adinor och så vidare. Och eftersom att jag redan hade hela fem Fredrikar så kan ni ju gissa på hur många jag har nu. Det är inte så att telefonjäkeln bara duplicerat kontakterna, nej nej. Det hade ju varit för enkelt. Det är bara namnen som är utbytta medan numren remains. Fantastiskt.

Nummerupplysning är min nya bästa vän.

Mobilen däremot ska döden dö. Så därför sitter jag nu här med en "gammal" Sony Ericsson T700 som bara låg och skräpade i en låda. Skaffa ny mobil gick snabbt upp på förstaplats på min Att-göra-lista.

Ett i-landsproblem, men ett störigt sådant.


Postat av: Adina

ååh två Adinor, så trevligt xD Lagom irriterande i övrigt när mobilerna får eget liv...

2010-04-02 • 13:24:34
Postat av: Kitty

Fler Adinor åt folket liksom :D Men jo, dock tenderar de inte bli långlivade då. -evül-

2010-04-03 • 09:22:02
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild