Klänningsjakt med snabbt avslut

2010-04-14
God morgon, god morgon, god morgon...
Lite sängbloggning innan frukosten kallar tänkte jag.

Efter allt kaos kring balklänningen insåg jag att det inte fanns så mycket tid att förlora med tanke på utbudet i den här pyttelilla stan - jag har inte riktigt tid att åka iväg heller. Så i måndags sprang jag ut på stan, hittade en butik och såg till att den stackars expediten fick jobba sig varm. Provade omkring 20 (!) klänningar innan jag hittade en som passade, som samtidigt hade en prislapp jag hade råd med. Det blev en silvrig kreation med en prislapp på 2950:- som jag lade undan till igår då jag kom farandes igen med kortet i högsta hugg.

Tyvärr var det ju så att klänningen inte direkt passar perfekt. Jag är nämligen inte så lång, så den måste läggas upp lite. Men vad har man väl farmor till?

Men nu kan jag andas ut: ett problem mindre.

Postat av: Adina

undra om det är samma klänning som jag har :O det här blir spännande :P

2010-04-14 • 15:18:54
Postat av: Kitty

Hehe, ja det hade ju varit fruktansvärt typiskt o.o'' Vi får väl byta bilder och förbereda oss mentalt om det är så ;D

2010-04-14 • 16:40:45
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild