Stort tack

2009-07-11

Stort tack till dig din patetiska encelliga varelse (morfargillar @ bilddagboken) som inte har något bättre för dig än att spara på länkar från när andra minst lika patetiska organismer lade upp mig på Existenz.se, och därmed kan förgylla livet för andra amöbor utan liv.

Här alla människor, här har ni bilden som roar denne enfaldige person så mycket.

Sådär ja, nu slipper du sprida den själv. Känns det inte bra nu? För det var väl vad du eftersträvade va?

Eller du kanske hellre ville se någon av de här?

Den klassiska jag är fjorton år och kollar mig i spegeln-posen:


Eller du kanske föredrar svartvitt?
 

Nähä, inte det? Det kanske är det här du är ute efter?


Eller du kanske bara är ute efter bikinibilder? I så fall har jag bara en sak att säga:



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild