Hejdå!

2009-07-18
Jag har inte skrivit på två dagar eftersom att jag som vanligt haft ett högst back stabbing internet. Men nu har jag äntligen lyckats få det att fungera lagom till att kunna säga hejdå!

Imorgon bär det av ner till Malmö för att sova hos kusinerna och sedan stiga upp innan jag gått och lagt mig (that's tiidigt) för att ta tåget över till Köpenhamn där flüget går i vanlig ordning. Det är alltså dags att åka tillbaka till Spanien igen. Jag har verkligen inte tagit mycket bilder varken på utsikter eller lägenheten, men jag tar med mig lille Nikon nu och så ska vi se om det inte blir någon ändring på det. Vi har ju faktiskt skaffat en ny, större lägenhet nu så det kanske blir lite mer motiverat att ta kort på den haha.

Sommarlöfte: Jag ska (ska!!) röra på mig för en gångs skull - om jag så ska på kuppen. Ska visserligen försöka att undvika döende-delen men vad gör man inte?

Lycka till med det kassa sommarvädret, people! Må ni få lite sol
Hasta om två veckor (:


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild