Dating service

2009-07-15
Jag och Malin har haft ett djupt samtal över msn där vi försökt klura ut hur hennes drömkille ser ut. Vi kom snart fram till att han är på följande sätt:

Galet stort blont hår utan tillhörande fågelbon
Ser bra ut i såna där tröjor med konstig passform man får i julklapp
Kan ha på sig något konstigt som lila shorts
Stora ögon, helst med inte Michael Jackson-influerade
Är över 1.75 (micket vicktickt since hon är 1.71) och nej, hon kan inte gå i klackar.
Vi kom inte fram till några skor, men bara indianer ska vara barfota sa hon.

Känner du igen dig på bilden vi gjort? Då kan det vara du.



Jag bad henne att rita en bild på sig själv, men det här var vad jag fick tillbaka....



Så ni borde nog titta på min bild av henne istället:



Hur Less wow du än är (: så elskah jag dig "endå".


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild