Tredje dagen gillt

2009-01-18
Tre hela dagar sedan jag bloggade sist. Så kan det gå om inte Internet är på - men nu gott folk, verkar det vara tillbaka på riktigt!

I fredags fick jag ett tokryck på min dator och stormade in i lärarrummet och halvt bad halvt krävde en ominstallering av min dator first thing på måndag morgon. Det måste vara då för inte en chans i världen att jag litar på att det bara tar "20 minuter". Jag har ju faktiskt programhantering vid 15.30 så man får ju stressa på lite.. haha.

Idag har det varit en mysig dag. Simon har varit här, helgen är som den ska vara. Har jobbat undan en hel del faktiskt lyckats få ihop en del kryss på min "att göra"-lista. Nästan så att jag är lite stolt över mig själv.

Fredagen den 6e februari flyttar Simon till ett eget litet place och det är najsing. Det kommer kännas så mycket mindre obekvämt att åka ner då än om jag vet att jag ska bo hos en något excentrisk kvinna i randiga leggings och ...tja, randiga leggings är väl vad hon har på sig. En tröja med. Hennes känsla för att stapla kartonger på varandra i hela lägenheten är också väldigt vass och jag beundrar henne för det. Kan dock inte låta bli att fundera lite på hur likt det kan bli ett dominospel om man tar bort en låda vid golvet?

Just nu doftar det Daim Skogsbär och clementin i hela mitt rum så det ska jag försöka göra något åt.
Tjingeling


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild