Oh, mercy me!

2009-01-11
Ännu en söndag vigd åt skolarbete har passerat och jag undrar lite vart helgerna egentligen tar vägen? Igår satt jag och jobbade i 7- 8 timmar (no mercy!) men det känns som att högen med saker att göra inte krympt det minsta.

Simon och pappa åkte ut till Jämjö för ett tag sedan för att hämta lite av varje; både kläder, gitarrer och diverse pryttlar som behövs imorgon. Simon åker alltså tillbaka till Malmö imorgon istället för ikväll - vilket gör mig mäkta glad. Själv har jag yoga imorgon på Militärhemmet vid 10.00 med klassen. Militärhemmet är varken logement för kadetter eller ett äldreboende för sk. "krigsveteraner" som gör allt för att överträffa varandra med ärr, fiskehistorie-liknande berättelser om hjältedåd som aldrig ägt rum och allvarliga diskussioner om hur ärtsoppan var i bespisningen på deras tid samt vilka tortyrmetoder befälen kom på. Nej, något sådant är det alltså inte. Det enda jag vet att man faktiskt kan göra där (i en allmänt överflödigt tom lokal) är att fika på torra kakor och ibland en bulle, ha konferens eller (tydligen) yogapass. Man kan förstås också sätta upp musikalen Grease, som jag var med i för ~ 2 år sedan. Nostalgi.

Coming up; latte, boyfriend och How I met your mother.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild