Fingerleder, massage och dudes med mustasch

2009-01-15
Jag firar dagens andra 10-minuter-med-Internet omgång med ett litet kvickt blogginlägg innan jag fortsätter med både Rent Hus och Strindberg. Rent Hus som i ett skolarbete och inte en städmani. Strindberg som i författaren med rolig mustasch och inte någon random dude.

Det var massage idag på Lok&Motion med klassen, det var super även om jag inte vågade döda Emma. Hon dödade inte mig heller though. Jag är fortfarande halvvan vid högstadietidens misshandelsmassage utförd av Vinämner Inganamn. De som trodde att det var en rolig finländare (kunde inte förmå mig att skriva finne för att jag fortfarande inte är mogen nog för att inte misstolka/läsa det) hade fel. Men han var både blek, blond och pratade roligt. Likheterna var många, men trots det hade han en dålig låtsasfinska och ett inte så finskt riktigt namn. Hmpf. Nåväl, tillbaka till massagen. Massösen där verkade sjukt cool faktiskt och jag har redan bestämt mig för att gå dit på massage någon gång eftersom att jag är så stressad hela tiden. Och så ska jag ta reda på vad det står på hennes tatuering..

På tal om tatueringar - pappa har äntligen gått med på att skriva på den där urdumma lappen som säger att jag ska få tatuera mig. Lycka. Nu ska jag bara ha tag på rätt person (som jag redan försökt muta med mat en gång.. det får väl bli glass nu då) att rita upp det åt mig. Glad.

Moment of stolthet över mig själv måste nämnas: slog ringfingret ur led idag. (Det var inte mitt stolta ögonblick). Jag sa seriöst "satans racksingens"... la upp handen på bordet och slog tillbaka det. Min smärttröskel sträcker sig till Kina. Nej, det gör det inte. Men med lite is gör den det. Rawr.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild