I korthet

2009-12-09
Var och såg New Moon idag :3 Åh vad jag hade längtat och det kan jag säga, det var riktigt värt det. Även om bion för tillfället ser ut som en byggarbetsplats. Rättelse: ÄR en byggarbetsplats. Salongen var iallafall riktigt nice, bekväm och man kunde se (!) den gigantiska duken även om personen framför hade varit 2 meter lång och haft mikrofonfrisyr. Är det i Nakna pistolen han inte kommer in genom dörren på grund av allt sitt stora hår?

Kom lite off topic där.

Imorgon har jag bara naturkunskap och sen hem och plugga som vanligt. Torsdagen däremot kommer bli mycket roligare (hoppas jag iallafall). Nobeldagen och allt. Ja, det lät ju lagom roligt men faktum är att skolan anordnar en Nobelmiddag på kvällen. Dresscode: snofsigt.

Har potential till att bli hur festligt som helst.

Klockan är 1.10~  nu så jag tror att jag kastar mig i sängen istället.

Godnatt!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild