Hipp hipp .. blää!!

2009-12-12


Nej, jag tror på fullaste allvar att det finns något som heter samhällskunskapsallergi. När, eller snarare om, jag blir klar med den dumma uppgiften så ska jag se till att spränga bort varenda centimeter av Ryssland så att ingen någonsin kommer att behöva skriva om det igen. Kanske under en Atlantis-dimma, landet som försvann, men absolut inget annat. Vad är bra med Ryssland? Vodka och naturgas. Ja, där har vi det. Kan vi inte hitta det någon annanstans? Vem bryr sig om vem som styr Ryssland? Allvarligt? Så länge de insett att kolchoser inte är så jäkla smart, jaa då kan de väl få sköta sig själva. Kunde jag inte fått ett land som typ.. Azerbajdzjan? Libanon? Turkmenistan? Långtbortistan? Skötersjälvistan? Jagorkarinteistan :(

För övrigt skulle Calle vunnit igår.

Postat av: Anonym

Det som är bra med ryssland är hockeylandslaget och vodka.. :)

2010-04-01 • 15:18:09

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild