Dagarna tre

2009-12-20
Det blev ingen update alls där märkte jag i efterhand - mest för att jag inte riktigt tyckte att jag hade tid.

På torsdagen gick jag alltså ut på restaurang med mamma och pappa och hade lite ensamtid. Jag älskar när jag får ha det! Pappa tyckte väl att jag var lite konstig som trots att det var min 18årsdag beställde en cola istället - men ey, det är ju gott o.o Väl hemma igen blev det lite mys framför tvn och jag gjorde inte allt för många knop kan jag ju inte påstå.

Fredagskvällen blev inte lika lugn eftersom att klassen (nåväl, de flesta i klassen) samlades ute i Dackestugan i Rödeby för lite nu-är-det-jullovs-fest. Kom på lite i sista sekunden att jag skulle följa med och supersnälla Adina passade på att komma och hämta mig på vägen. Vi lyckades även med konstverket att hamna mitt ute i skogen på vägen dit, men det hör inte till. Kort sagt: hade väldigt roligt och det är synd att vi inte gör sånt oftare.

Lördagen innehöll kusinbesök från Skåneland och det var himla trevligt. Skulle ha lite middag för att fira mig i efterhand eftersom att det var lite dumt planerat att fylla år på en torsdag. Passade på att skicka ner julklappar med dom eftersom att de bara firar jul här varannat år och varannat på andra sidan (they have cookies). Min faster blev grymt imponerad över att den där i curl grejen faktiskt fungerade och jag demonstrerade detta genom att ge min kusin en söt och lockig håruppsättning. Nöjd nöjd.

Snacka om att fira i dagarna tre.

Hur som helst, om en timme ungefär ska jag in till stan för lite julklappsshopping och grejer. Kommer antagligen att frysa som en get, så jag gick och letade upp skidunderstället. Känner faktiskt att jag borde klappa mig själv på axeln för det *klapp klapp* för det låt nämligen längst in i garderoben och jag var tvungen att övervinna en hel del lathet för att klara av det. Om jag kollar ut på balkongräcket ligger där säkert 3 decimeter snö - let it snow, let it snow, let it snow.

Nu - skidunderställspåklädning! Feck yes.

Postat av: Adina

Jaa det var trevligt, men det borde vara bättre skyltat xD

2009-12-23 • 20:00:32

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild