Tranan minsann

2009-04-08
Ja, nu blev det sådär igen - ledig tid kommer och bloggen glöms bort ett tag.
Ledigheten heter påsklov och har bestått av allt mellan stenläggning och komplicerade versioner av apelsinskalning.

Idag har jag mest varit ensam hela dagen medan Simon har roat sig med att kolla på vansinnigt många avsnitt av Big Bang Theory och sedan avslutat kvällen med att repa med banden inför Musik Direkt som står på schemat för nästa helg. Ja, dagen efter att vi gått på Big Comedy 2009 :D glad.

Även om det ser ut som om han försöker kika på vad jag skriver så .. tja, jag väljer nog att tro att han gör det. Därför tänker jag återgå till mitt card-making inför natten. Tranan kommer ju faktiskt inatt :) Ingen tradition ni har? Alla barnen hänger upp varsin stooor strumpa vid sängen när de går och lägger sig och har de varit snälla så kommer det att ligga godis och en liten present i strumpan när de vaknar. Det är banne mig lika roligt varje år även om man alltid tycks vakna vid fyra på morgonen och sen får man ligga och stirra på strumphelvetet i typ tre timmar eftersom att mamma bestämt att man inte ska kika i strumpan förrän klockan sju. Vad är det för vanvettig tortyr?!

Postat av: Rebecca

Letar inte ni påskägg :O???? Vi letar alltid påskägg med godis is hahahaha xD

2009-04-09 • 22:28:36

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild