Smörig gås.

2009-04-23
Min lillebror kommer ut i vardagsrummet och ställer sig hos mig för att se vad jag gör. I handen har han en macka... det ser ut att vara ett centimetertjockt lager smör på den! Jag frågar genast: fjant, kom får jag se?! Han gapar då lika stort som en krokodil och stoppar in hela mackan. Han kämpar och kämpar för att tugga den och smackar sedan förnöjt. Hur förklarade han allt smöret sen då? Korven var slut.

Observera att han inte är fem år... han är tretton.

Postat av: Michaela

Tack Kitty:)

2009-04-23 • 22:29:53
URL: http://miickann.blogg.se.
Postat av: THELIFEOFFANNY

JÄTTE FIN BLOGG :)



Hur länge har du bloggat? :)

2009-04-23 • 22:36:53
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild