Smärta!

2009-04-29
Nej, idag har inte varit någon suverän dag faktiskt. Har varit hemma hela dagen med mamma. Snäll som hon är hjälpte hom mig att snygga till mitt rum så att jag skulle kunna slippa oredan ett tag (läs: en vecka max). Efter så många timmars städande har jag ont i knän, fötter och rygg. Just nu sitter jag så stilla att jag skulle passa in på madame Tussaud's.

Är ändå på hyfsat bra humör - är ledig imorgon och Simon kommer. Perfect. Har dock ett litet festdilemma... vems fest skall jag befinna mig på? Vill ju inte svika folk. Gaah.


På tal om ingenting.. älskar Manian just nu.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild