Påskdagen

2009-04-12
Igår var det som sagt påskmiddag hos Simons mamma vilket var väldigt trevligt. Tyvärr mådde inte Simon så bra så han fick mest vila lite mellan aktiviteter så som mat, kaffe och såpbubblor. Jag roade mig istället med att leka med Noah. Waay. Pinnar, löv och såpbubblor varvat med ett enormt antal salta pinnar. Efter maten delades det ut påskägg - och döm min förvåning när det var jag och Noah som fick de stoooora påskäggen :O wow. Godisgodisgodis. Ett par timmar senare åkte vi hem till mig där det var påskäggsjakt som gällde. Jag är stolt över att för en gångs skull vara den som hittade mitt ägg först. Fast jag kan inte klandra Simon för att han inte hittade sitt. Jag hittade nämligen det men låtsades inte om det, så varför skulle han leta på det stället där han sett att jag redan finkammat? Hihi

Idag är schemat så gott som tomt <3 känns fantastiskt. Kanske blir det bio ikväll? =)

Förresten fick jag en go'  tröja av min lillebror igår. Visar en bild på den senare!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild