Påsk påsk påsk

2009-04-11
Godmiddag (gud så vuxet det uttrycket är! knas..),

Igår var det långfredag, men den var inte lång nog. Uppsatsen om Korea blev inte färdig så jag har visst lite att göra i helgen när det är meningen att man ska ha roligt med familjen. Eller familjerna som det blir i mitt fall eftersom att Simons familjs traditioner klaffar ganska perfekt med min familjs så vi kan vara med på allt faktiskt hehe.

Vi var hos Rikard igår när boysen skulle repa lite och sen fick vi äta / blev vi matade med våfflor - vilket var supergott. Lite extra gott eftersom att jag missat allt vad våffel- och semeldag heter. När våfflorna blivit uppäta bar det av till altanen där vi fick njuta av en livekonsert med 7 seconds gone på alternativa instrument - typ ett bord. Men det lät iallafall riktigt bra. Tur det, för snart är det ju länsfinal i Musik Direkt!

Idag har vi sovit länge och ätit en lång frukost och tittat på Buffy (as usual) innan vi tyckte att det  var dags att göra sig i ordning. Så efter en halvhjärtad operation-iordninggörande bar det av ut på gräsmattan barfota för att blåsa såpbubblor. Yes, that's right. Såpbubblor<3 Efter det inser jag att jag har en halv kaktus i tröjan efter att ha lutat mig över en och såklart sätter sig 99% av piggarna i magen på mig -.- Nu är kaktuspiggsplockandet (ett ord jag aldrig skrivit förut :D) över och det är ungefär en timme kvar tills det blir lite mer folk i huset. Påsk påsk påsk.

Och den som inte anser att "påsk" är ett knasigt ord efter att ha sagt det 20 gånger i rad är en fisk.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild